Kool by Kool Optiek in Rotterdam: Winkelbeleving 3.0

Kool by Kool Optiek in Rotterdam: Winkelbeleving 3.0 - Optiek Kool by Kool Optiek in Rotterdam: Winkelbeleving 3.0 - Optiek Kool by Kool Optiek in Rotterdam: Winkelbeleving 3.0 - Optiek Kool by Kool Optiek in Rotterdam: Winkelbeleving 3.0 - Optiek Kool by Kool Optiek in Rotterdam: Winkelbeleving 3.0 - Optiek Kool by Kool Optiek in Rotterdam: Winkelbeleving 3.0 - Optiek Kool by Kool Optiek in Rotterdam: Winkelbeleving 3.0 - Optiek Kool by Kool Optiek in Rotterdam: Winkelbeleving 3.0 - Optiek
Kool by Kool Optiek in Rotterdam: Winkelbeleving 3.0 - Optiek Kool by Kool Optiek in Rotterdam: Winkelbeleving 3.0 - Optiek Kool by Kool Optiek in Rotterdam: Winkelbeleving 3.0 - Optiek Kool by Kool Optiek in Rotterdam: Winkelbeleving 3.0 - Optiek Kool by Kool Optiek in Rotterdam: Winkelbeleving 3.0 - Optiek Kool by Kool Optiek in Rotterdam: Winkelbeleving 3.0 - Optiek Kool by Kool Optiek in Rotterdam: Winkelbeleving 3.0 - Optiek Kool by Kool Optiek in Rotterdam: Winkelbeleving 3.0 - Optiek
Kool by Kool Optiek in Rotterdam: Winkelbeleving 3.0 - Optiek Kool by Kool Optiek in Rotterdam: Winkelbeleving 3.0 - Optiek Kool by Kool Optiek in Rotterdam: Winkelbeleving 3.0 - Optiek Kool by Kool Optiek in Rotterdam: Winkelbeleving 3.0 - Optiek Kool by Kool Optiek in Rotterdam: Winkelbeleving 3.0 - Optiek Kool by Kool Optiek in Rotterdam: Winkelbeleving 3.0 - Optiek Kool by Kool Optiek in Rotterdam: Winkelbeleving 3.0 - Optiek Kool by Kool Optiek in Rotterdam: Winkelbeleving 3.0 - Optiek

Hippe winkel

Persbericht: “KOOL by KOOL” blijkt een spetterend vernieuwend winkelconcept waarbij de vintage look en feel en een prachtige collectie een jongere doelgroep doet watertanden. Jeroen van Esdonk is still going strong en opende in februari zijn nieuwe hippe winkel. Inzet: Een sterke eigenmerkidentiteit met verder merken als Dick Moby, Nyna&Max, Dita, Bute&Bruce. De opdracht aan de WSB Retaildesigners: ontwerp voor mij in mijn naastgelegen pand een extra optiek concept voor een 20-40 jarigen doelgroep. Hou de kosten laag en het spektakel groots. Het advies van Nico Schreuder was: sloop niets aan de huidige situatie. Laat het gestripte pand in de vintage sfeer die er nu is. En voeg daar in uitgekiende balans brilpresentatie en de nodige zaken aan toe en je hebt een grandioze sfeer. In nauwe samenwerking met Jeroen is er een verbluffend resultaat met zeer enthousiaste klanten tot stand gekomen. Kijk, huiver, geniet en bel WSB voor commerciële winkelbelevingen: +31 33 2771714 of kijk op www.wsbinterieurbouw.nl/optiek/

Brillen kijken, passen en kopen is vooral heel leuk. Het heeft grote invloed op de styling van uw klanten. Uw klanten wil perfect geholpen worden en zijn wereldwijs. Ze schakelen naadloos tussen standaard spulletjes en echte beleving. Dat laatste is wel heel belangrijk in de huidige winkelstraat!

Winkelbeleving in de optiek

Bent u op zoek naar meer winkelbeleving? Bel voor een inspirerende brainstormsessie met de retail designers van WSB: + 31 33 2771714. Of kijk hier voor meer ontwerpen van winkelinrichtingen in de optiek. De retail designers van WSB werken voor bevlogen ondernemens in Nederland, Duitsland, Belgie, Luxemburg en Frankrijk

Realisatie

  • Locatie Rotterdam
  • Bouwtijd 2 weken
  • Grootte 80 m2
  • Levering Turn key
  • Design WSB Retail design
  • Realisatie WSB Interieurbouw
  • Branche Optiek

Meer weten of zelf ambities?

"Prima bedrijf. Kundig, kwaliteit, komen afspraak na."

Jeroen van Kool Optiek

De projecten in de categorie Optiek worden door onze klanten beoordeeld met een 9.1 uit 10 met 98 reviews. en de prijs varieert van 1000,00 tot 25000,00.

KOOL by KOOL: Beleving 3.0 door retail designers van WSB

Over WSBDESIGN.COM | Interieurbouw