Brilpresentatie versterkt merkbeleving, winkelbeleving verhoogt sfeer
Het zijn woorden die opdrachtgever Hans van Leeuwen uit het hart gegrepen zijn: “Brilpresentatie versterkt merkbeleving, winkelbeleving verhoogt sfeer”. Hans vervolgt: “In de nieuwe winkel komen de correctiemonturen en zonnebrillen door de wijze van brilpresentatie veel meer tot hun recht. De mensen die ik help, willen graag oogmode en oogzorg in een prettige omgeving met professionele mensen.”
Van Leeuwen Optiek over WSB
“Wat Rick Blankenstijn van WSB gedaan heeft, is dat hij perfect heeft aangevoeld welke richting onze visie ‘Van Leeuwen 2020’ op vertaald moet worden. Ook de aandacht voor klanten is heel belangrijk. De ene klant wil rustig loungend zijn definitieve brilkeuze maken. De andere wil alle technische in en outs van de glastechnieken weten en hier graag over geïnformeerd worden via ons presentatiesysteem in de tafels.”
Rick Blankenstijn van WSB over van Leeuwen Optiek
“In de Nederlandse optiekwereld is zijn de winkels van Leeuwen Optiek (Bodegraven, ‘s Gravenzande en Sliedrecht) goed bezig. Er is persoonlijke aandacht voor het brilassortiment, de brilpresentaties, de glastechnieken en de styling van de klant. De samenwerking met Van Leeuwen Optiek is heel goed. Het zijn ook retailers helemaal in overeenstemming met het oog voor detail: plafondhoogte, zitcomfort, onderscheidende winkelbeleving.
De winkel is rigoureus op zijn kop gegaan: De routing en de locatie van de refractieruimtes is drastisch veranderd. De oude gevel was niet aantrekkelijk en ik heb Van Leeuwen Optiek ervan overtuigd om ook hierin te investeren omdat dat zoden aan de dijk zet.
Bijzondere aandacht is er voor de koffie en theecultuur in de winkel, waardoor de verblijfsduur van de klant op pretiige wijze verlengd wordt. De toegepasten materialen zijn modern, maar wel warm, ook is er kleur ingebracht. Het oog wil immers ook wat..
Met zeer veel plezier en positieve energie hebben we een commercieel resultaat bereikt, waar Van Leeuwen Optiek vermoedelijk jaren plezier van heeft.”
Uw visie 2025 combineren met winkelbeleving?
Bel ons voor een vrijblijvend en inspirerend gesprek op +31 33 277 17 14 of mail ons.