Beleving in mijn optiekzaak?
Hoe creëer ik als ondernemer beleving in mijn optiekzaak? Welke innovaties pas ik toe? Hoe positoneer ik mij als Retail brand? Wat betekent brand design voor mijn winkel? Hoe vergroot ik mijn marktaandeel? Als ik de top wil bereiken, hoe ga ik om met budgetvorming en -bewaking? Wie weet het DNA van mijn strategie te vertalen in een succesvol winkelontwerp?
Bel WSB Interieurbouw voor een inspirerend gesprek:+31 33 2771714. Onze retaildesigners bezoeken wereldsteden als New York, Parijs, Milaan, Berlijn en alles wat nieuw is. Get inspired by WSB Interieurbouw !
Nico Schreuder over WSB Interieurbouw:
Iedere creatieve uitdaging begint met een strategische conceptdialoog om de Retail Marketingstrategie goed te definiëren: Wie bent u, wat wilt u bereiken? Wat is het DNA van klant-product-omgeving? Het DNA van de winkel wordt zichtbaar in de ontwerpfase en krijgt gestalte in de realisatie.
Uniek, commercieel succesvol en onderscheidend. dat is ons handschrift. WSB vertaalt gevoelens, emoties. WSB maakt het winkelmerk sterk door beleving te creëren. We weten wat mensen werkelijk motiveert, wat van invloed is op hun koopgedrag. Onze ontwerpers zijn goed bekend met wereldsteden als New York, Parijs, Berlijn enzovoorts.
WSB beschikt over eigen architecten, bouwkundige tekenaars, projectbegeleiders, meubelmakers, spuiters, fineerders en monteurs. Het team biedt WSB de mogelijkheid om de processen in de diverse fasen van uitvoering nauwgezet te volgen en te controleren.
Realisatie
- Locatie Oosterhout
- Bouwtijd 3 wk
- Grootte > 100
- Levering 2002
- Design Design team
- Realisatie WSB
- Branche Optiek
Meer weten of zelf ambities?